
ערך למבוטחים

אנחנו מאמינים' שצורת העבודה שתבטיח את ההצלחה הרבה ביותר בענף השירותים הפיננסיים העתידי, כוללת מספר מאפייני טיפול בלקוח.
הלקוח העיקרי, שאנו רואים לנגד עינינו הוא – התא המשפחתי.
תפיסת העולם שלנו מדברת על כך, שאיש המקצוע המטפל בתא המשפחתי (במקרה הזה אשת מקצוע) צריכים לתת את המענה השלם והרחב ביותר לכל הצרכים הפיננסים והביטוחים של המשפחה.
כדי לאפשר את המענה הזה, אנו מבינים כי אדם אחד מוכשר וחכם ככל שיהיה, אינו מסוגל להיות מומחה גם בהיבטים המקצועיים וגם בהיבטים התפעוליים, של כל אחד ואחד מתחומי ההתמחות הרבים המרכיבים את החיים הפיננסיים של משפחה.
לפיכך, כדי לתת את המענה הדרוש, אנו מקדמים מודל עבודה לפיו במסגרת מיזם לביאה, יוכלו הסוכנות להיעזר במערכים מקצועיים, המתמחים בתחומים המשלימים את הרישוי ואת היכולות המקצועיות שלהן.
שיטת העבודה אותה אנחנו מקדמים אינה מבוססת על "הפנייה". אנו רואים בשיטת ההפניות בעיתיות קשה מאוד הגורמת לחוסר ביטחון אצל הסוכנות ולחוסר יעילות בטיפול בלקוח. הבעיה המרכזית היא – שבעת הפניה לגורם חיצוני מנהל הלקוח או מי שאחראי על רווחתו מאבד את השליטה בתהליך.
לפיכך, במסגרת פרויקט לביאה אנו מקדמים צורת עבודה לפיה, המערכים המקצועיים פועלים כשותפי עשייה של הסוכנת ועובדים עבורה (כאילו הם המחלקה הפנימית בסוכנות של הלביאה).
כדי שאותה סוכנת, תוכל לתת את השירות וגם להמשיך ולשלוט בכל מרכיב חוויית הלקוח, נדרשנו לפתח מודל עבודה בו השליטה והבקרה של כל הפעולות שנעשות עבור הלקוח או התא המשפחתי, ואין זה משנה באיזו יחידה עסקית ועל ידי איזה איש מקצוע בוצעו, הם תמיד נמצאים בשליטה ותחת בקרה של הסוכנת.
הדבר הזה מחייב פיתוח לא רק של תפיסות עבודה והקמתה בערכים המקצועיים הנדרשים, אלא גם פיתוח טכנולוגיה המאפשרת לכל המערכת הזאתי לחיות ולעבוד ביחד. אנחנו פיתחנו את הטכנולוגיה הנדרשת והקמנו את המערכים המקצועיים הבאים:
- ייעוץ לפורש ועוזב מקום עבודה עם ליווי בתהליך
- ייעוץ משכנתאות ואשראי.
- טיפול בביטוח אלמנטרי פרט.
- טיפול בביטוח אלמנטרי עסקי.
- ליווי בעבודה מנהל תיקים או יועץ השקעות
הטכנולוגיה שלנו, מרכזת את כל הנתונים, ההתכתבויות, המסמכים, הפגישות וסיכומי הפגישה, שיחות טלפון, בקשות שירות וכל מידע רלוונטי אחר – במקום אחד. המערכת מייצרת תזכורות והתראות, ומנהלת כללי שירות או זמני תקן (SLA) מחייבים. כך, מתאפשרת ללביאה שליטה בחוויית הלקוח והשליטה והבקרה החשובים כל כך.
לביאה הוקמה בראש ובראשונה כדי לתת לנשים הזדמנות שווה בעולם עסקי גברי ברובו, שכיום מפלה אותן. אנו מאמינים, שסביבת עבודה מותאמת לנשים, תייצר ערך רב לא רק ללביאות אלא גם ללקוחות שלהן.
אבל זה לא הכל. ב"לביאה" אנו מקדמים את מודל השירות השלם והמקיף (הוליסטי) ללקוח. כדי לאפשר את זאת, העמדנו לרשות הלביאות, כלים טכנולוגיים מתקדמים ומערכים עסקיים תומכים. כל אלו, עובדים עבור ה"לביאות" ועבור לקוחותיהן.
אין בליבנו ספק, שמתן הזדמנות שווה לנשים, בשילוב עם מערכים טכנולוגיים ואנושיים תהיה עסק טוב, תעשה טוב ללביאות שלנו וחשוב לא פחות – ללקוחות שלהן.